2013. augusztus 20., kedd

3x04 A rúnák titkai (jelenet)


DANEIL: Miért hivatott, tábornok?
ARNOLD: Majd MacGyver beavatja – Ekkor lép be MacGyver a tárgyalóba. Odasétál a kivetítőhöz, majd a tábornok bólint neki, ezzel jelezve, hogy kezdheti:
ANGUS: A P4X-954-en Ős épületet-romjait találtam. Ezek a romok tele vannak feliratokkal, de olyan dialektusban íródott, hogy nem igazán értem az egészet. – Ekkor Daniel közbevág:
DANIEL: Még mindig nem értem, miért vagyok itt. – MacGyver megáll a beszédben és Jackson-ra néz.
ANGUS: Legyen türelemmel! Mindjárt odaérek.
DANEIL: Oké! – Jackson hátradől a székben vigyorog és néz MacGyver-re. MacGyver ekkor folytatja az eligazítást:
ANGUS: Miután befejeztem a szövegcsoportok tanulmányozását, volt néhány amit egész pontosan le tudtam fordítani, az életmód, ahogyan a bolygó lakói éltek, történetek a múltjukból…
JETHRO: MacGyver! A lényegre!
ANGUS: Hogyne! Tehát találtam valamilyen használati utasítást, ami lehet, hogy hasznos lehet számunkra.
ARNOLD: Valamilyen fegyver?
ANGUS: Itt jön a képbe dr. Jackson. A szöveg azon részér sajnos nem sikerült lefordítanom.
JETHRO: Tábornok, most én nem értem, mi miért vagyunk itt?
ARNOLD: Maguk fogják elkísérni a bolygóra dr. Jackson-t és MacGyver-t!
JETHRO: Áh. Bébiszitterkedünk. És mikor indulunk?
DANIEL: Bébiszitterkednek? Mégis mit gondol…
ARNOLD: Jackson! Elég lesz! – Gibbs felé fordul – Vigyáznak rájuk!
JETHRO: Aha. És mikor, Uram?
ARNOLD: Amint, készen állnak! – Tony ekkor nagy indulattal elkiáltja magát:
TONY: Csomagoljunk! – Mindenki tekintete Tony-ra szegeződik. Tony ekkor már bánja ezen kijelentését és lelkesből átmegy zavartba és védekezőbe – Hát nem mehetünk felszerelés nélkül és az élelemről se feledkezzünk meg, na meg a meleg ruha hátha hideg lesz – mindenki Tony-t bámulja. Tony a szöveg közben Gibbs-re néz Gibbs pedig értetlenül néz vissza rá – Inkább befogom és hozom a felszerelést! – Majd megfordul és elhagyja a termet. Ezután mindenki összenéz valakivel. Shawn és Nell, Steve és Daniel, MacGyver mindenkire, Gibbs pedig Harris-szel. A tábornok meglepettem kérdezi:
ARNOLD: Ez meg mi volt?
JETHRO: Nem tudom. Néha szoktak ilyet csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése