2013. június 20., csütörtök

2x01 Beletörődés (részlet)

Igazság szerint ezt az epizódot még csak most írom annak ellenére, hogy már a 4x05-6 Megszállást is megírtam. Itt van egy rövid jelenet az epizódból, ezt pont most írtam:


Gibbs-ék az erdőben haladnak az dokk felé, ahol élelemet szerzhetnek, amíg a Doktor megjavítja a hiperhajtóművet:
TONY: Tudjátok, mi jut eszembe erről?
SHAWN: Mi?
TONY: Titkok könyvtára, Noah Wyle és Sonya Walger. Mikor Flynn a nővel, Nicol-lal megy erdőben, hogy megtalálják a Szent lándzsát. És közben megismerik egymást. Ők is rendesen aprítják a növényzetet…
SHAWN: Nekem az a jelent tetszik, amikor Flynn fel akar mászni a fára, de a nő már fent várja, mire odaér…
JETHRO: Igen? Nekem jobban tetszett a Nemzet Aranya.
TONY: Tessék? – kérdezi meglepetten - Azt hittem csak a régi westerneket szereted.
JETHRO: Változik az ember.
SHAWN: Bírom benne Harrison Ford-ot. – Tony még meglepettebben néz Shawn-ra ez után, mit előtte Gibbs-re.
TONY: Azt hittem értesz a filmekhez.
SHAWN: Értek is.
TONY: Harrison Ford az Indiana Jones, A nemzet aranya Nicolas Cage. Csalódtam benned…
JETHRO: Jól van, elég a traccs partiból, inkább haladjunk, mielőtt besötétedik!
TONY: Nincs duma Shawn, Haladjunk!
SHAWN: Hogy, mi van?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése